fredag 18 juni 2010

Blåser igen!

I dag lämnade jag en liten kille på dagis som stolt visade upp sina skrapade knän, nu har olyckan förvandlats från att bara göra ont till att "utnyttjas" för att bli huvudperson för en stund.
Inget ont som inte har något gott med sig.

I dag är vädret återställt, det blåser är grått.
Var är solen?
Jag kräver brittsommar i December!!



I dag när Elina vaknade, väldigt sent, var det första hon sa till mig: Ta ut getingen från mitt rum
Vi har massor med getingar och jag struntar fullkomligt i huruvuda de skall dödas eller inte, här är det en kamp på liv och död.



Trädgårdsarbetet bestod mest i att slåss mot myggen, har jag missuppfattat att myggen försvinner när det blåser?
I dag gäller i varje fall inte den regeln!

2 kommentarer:

  1. Altså jag har en ide till dig mamma, skaffa en mikrofon och bli komiker!

    SvaraRadera